Monday, December 22, 2008

Special Announcement

Announcement I

Pada 16 December lepas, ada seseorang yang bank in to my Maybank account via SVG Giro. Tapi sampai hari ni saya tak tau siapa gerangannya. So sape yang bank in tu, please email me yer..

Announcement II

Memandangkan tuntutan kerja saya di ofis yang sangat berlambak sekarang ni, saya terpaksa mengurangkan pengambilan tempahan. Buat masa ni, saya hanya boleh terima tempahan pada hari Jumaat & sabtu sahaja untuk bulan January. Kalau ada yang nak untuk ahad, boleh juga tempah untuk pada hari sabtu. Cakes & cupcakes saya walaupun tidak mengandungi bahan pengawet, tapi boleh tahan sekurang-kurangnya 3 hari pada suhu bilik dan sehingga seminggu dalam peti sejuk. Rujuk F.A.Q untuk mengetahui lebih lanjut mengenai cakes & cupcakes.

Pada yang dah order awal-awal dulu, jangan risau, tempahan anda selamat :)

Terima kasih atas sokongan, pendapat dan teguran semua :)

ohh ya! InsyaAllah dalam minggu depan saya akan update gambar-gambar cakes & cupcakes okai.. Tungguuuuu :)





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
QUICK LINKS:
More Cakes & Cupcakes Gallery
Cupcakes flavours and pricing
How to place orders

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006