Thursday, April 15, 2010

Posting gambar lagi

Assalammualaikum & Good Day everyone,

Daru semalam tak berapa sihat, flu & sakit kepala. Lepas maghrib, dok baring kat sofa tengok tv. Dua berita yang membuatkan hati saya terusik; seorang kanak-kanak perempuan mati akibat didera, bapa tiri & mak kandung ditahan utk siasatan. Dan kat aduan rakyat plak, tokei siam kaut untung restoren. Pasal penderaan tu, saya dah taknak tengok lagi, tak sanggup.. saya akan teringatkan anak saya yang meninggal dalam kandungan... kalau boleh saya taknak dengar lagi kes2 penderaan dan pembunuhan kanak-kanak ni dah..

Pasal tokei siam kaut untung buka restoren di negara kita ni, apa nak cakap? kita sendiri yang wat pilihan. kadang tu pun, bukan kite tau dia siam pun, sebab tukang amik order 'kecek kelate' dah tentu kite pikir kite 1Malaysia.. ye dak...?

Okai.. layan la gambar2 ni... hari ni kepala masih ting tong..

Code: Cake1032
Cake1032

Code: Cake1032
Cake1032

Code: FC7150
FC7150

Code:FC7144
FC7144

Code:FC7137
FC7137

Code:Cake6801
Cake6801


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To view more photos, please click to:
de`HearT Photo Gallery

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006