Monday, August 17, 2009

Marble vanilla Oren cake - RM15!

Haaa'aaahh!

Apa kabar semua? sana sini ramai yang demam kan? Takut dengar penyakit yang menyerang sekarang ni, H1N1. kalau sesiapa yang rasa tak sihat tu, segerala ke klinik. Jangan sebab sayang duit, setakat telan panadol aje sudah. Penyakit skrang ni tak bleh dibuat main-main. Kat udara kita skrang ni penuh dengan macam-macam jenis virus.

Alhamdullilah, kawan baik saya, yang down with high fever da beransur pulih. :)

InsyaAllah, dalam beberapa hari lagi saya akan update blog ni dan postkan semua gambar-gambar hasil deko saya sejak bulan June hingga ke hari ini! huhuhu.. berlambak sangat ni.. Minta maaf sangat-sangat yer.. saya dalam process countdown & in process to migrate myself to another 'world' :)

Pada semua kawan-kawan baru saya yang hadir sesi aktiviti mendeko kek pada 15hb Ogos lepas, ribuan terima kasih! :) seyes! saya seronok berkongsi pengalaman dan knowledge. Nanti saya update blog ni dengan gambar-gambar yer.. :)

Okai, just a quick update, sebiji kek marble vanilla oren butter cake with vanilla buttercream frosting siap dengan edible image barney & friends yang comel dan chocolate drizzle sekeliling kek untuk dijual seperti gambar dibawah! RM15 sahaja! Berat anggaran 1.5kg. Self pickup from my house kat Bandar Baru Bangi. Kalau nak minta tulis apa2 atas kek pun boleh :) Sape nak, pls email me at deheart@gmail.com

Latest Update @ 10.02am: SOLD OUT! :)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
QUICK LINKS:
More Cakes & Cupcakes Gallery
Cupcakes flavours and pricing
How to place orders

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006