Tuesday, September 30, 2008

Salam Lebaran Aidilfitri


Raya_wishes, originally uploaded by deheart.

Assalammualaikum,

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan Salam Lebaran Aidil Fitri dan Maaf Zahir & Batin kepada semua kenalan, sahabat handai, saudara mara, customers dan juga pengunjung de`Heart Cupcakes. Halalkan segala urusniaga selama ini. Mana yang tersalah silap terlebih terkurang, mohon dimaafi.

Semoga hari raya anda semua pada tahun ini memberi seribu satu erti seperti mana saya; berhari raya untuk kali pertama tanpa ibu tercinta... tak lengkap lebaran kali ini. Tapi saya yakin, suami dan anak tercinta anugerah Yang Esa pasti akan mencipta kegirangan di pagi Syawal... Segala kenangan berhari raya bersama Ibu akan tetap saya kenang dan menguntum senyuman bila diingatkan.. Kuih tart ibu akan tetap saya rindui... Tangisan airmata kemaafan dipagi raya akan selalu saya pohon....

Ohh ya! Bila memandu tu, berhati-hati dan penuh berhemah yer.. Menjamu selera pun berhati-hati juga, almaklum selepas sebulan berpuasa, perut mudah sensitif :D

Sekali lagi, SALAM LEBARAN AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN DARIPADA KAMI - eLLie, Arie & Ishami


Aidilfitri Cupcakes Design, originally uploaded by deheart.



Aidilfitri Moist Choc Cakes, originally uploaded by deheart.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
QUICK LINKS:
More Cupcakes Gallery
Cupcakes flavours and pricing
How to place orders
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006