Tuesday, August 10, 2010

Salam Ramadhan

Assalammualaikum & Good Day everyone,

Lamanya dah tak update apa2 kat sini. Maaf sangat2! Saya terlalu sibuk dengan project yang tak settle2 lagi. InsyaAllah saya akan open balik untuk tempahan selepas raya, InsyaAllah.

Tup tap tup tap... Ramadhan datang lagi :) Saya nak ucapkan selamat menyambut Ramadhan dan semoga puasa tahun ini lebih bererti. Dan kurang dugaan :P Saya juga ingn mohon maaf atas segala kesilapan & keterlanjuran yang tak sengaja atau tak disedari. Thanks a lot for all the support too!

InsyaAllah untuk Ramadhan & Syawal kali ini saya akan jual Ole-ole seperti tahun2 lepas. Saya akan update tak lama lagi. Check it out here ok :) Dan saya akan update juga gambar2 tempahan bulan June & awal Julai yang saya tak sempat update lagi.

Take care everyone!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To view more photos, please click to:
de`HearT Photo Gallery

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006