Monday, May 10, 2010

Blog Baking & Deco

Assalammualaikum & Good Day everyone,

Saya menjemput semua untuk ke blog terbaru saya BAKE AND DECO Blog ini khas untuk kelas & aktiviti anjuran de`HearT Idealisme. Semua posting kelas & aktiviti akan di post dalam blog tersebut. Dan InsyaAllah saya akan share juga beberapa tips & article menarik untuk rujukan para bakers semua. Semoga blog ini dapat dimanfaatkan bersama :)

Untuk para peserta yang pernah attend kelas & aktiviti anjuran saya, boleh emailkan alamat laman web you all untuk saya list kan dalam blog BAKE AND DECO.

Rasanya masih belum terlambat untuk saya ucapkan SELAMAT HARI IBU pada semua para ibu. Jawatan yang disandang dari detik pertama mengandung hingga ke akhir hayat, jawatan yang tidak mungkin dapat dilepaskan sepanjang hayat. Tahniah Ibu-ibu semua. Semoga Allah memberkati para Ibu semua :) Aminnnnn....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To view more photos, please click to:
de`HearT Photo Gallery

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006