Friday, April 02, 2010

Update Photo: Basic Buttercream Cake Deco 21 Feb 2010

Assalammualaikum & Good Day everyone,


Update gambar-gambar kelas basic buttercream cake deco 21 Februari 2010. Maaf lambat upload, terlalu banyak keje-keje tergendala dan perlu diselesaikan. Saya ingin mohon maaf pada peserta hari tersebut sebab saya kurang aktif. Masa tu saya dah mula bleeding. Pagi tu macam ok lagi, lepas zohor tu, bleeding yang agak banyak membuatkan saya agak lemah. Saya dah paksa diri sedaya upaya untuk kuat dan terus mengajar. Saya harap ilmu yang saya berikan hari tu sampai pada semua peserta. Terima kasih tak terhingga pada semua.

Alhamdullilah hasil kek buttercream deko masing-masing semua cantik2. Pandai main dengan warna :) Semoga kita bersua lagi :)

Batch: 21 Feb 2010

Batch: 21 Feb 2010

Gambar lain boleh klik sini

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To view more photos, please click to:
de`HearT Photo Gallery

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006