Thursday, March 18, 2010

Last batch: January photos gallery

Assalammualaikum & Good Day everyone,

Dapat juga abiskan upload gambar-gambar koleksi dari bulan January 2010. Lepas ni boleh upload utk bulan February pula.

Alhamdullilah juga, order yang saya dapat agak memberangsangkan. Buat saya happy bila mendeco :) InsyaAllah, sedikit masa lagi saya akan open order untuk cupcakes. Cuma nanti ada beberapa perubahan, akan saya umum.

Okai.. jamu mata dan semoga 'terhibur' dengan hasil kerja tangan dan naluri saya ni :)

Code: Cake Cars 03
Cake Cars 03

Code: CC7750
CC7750

Code: Cake Upin Ipin 02
Cake Upin Ipin 02

Code: Hantaran Packaging with Ribbon
Hantaran Packaging with Ribbon

Code: FCC3333
FCC3333

Code: Cake Football 01
Cake Football 01

Code: CC6675
CC6675

Code: CC1686
CC1686

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To view more photos, please click to:
de`HearT Photo Gallery

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006