Monday, August 24, 2009

Salam Ramadhan & Latest News

Assalammualaikum,

Di bulan Ramadhan yang mulia ni, saya ingin memohon maaf pada semua yang mengenali saya. Diharapkan segala salah silap dapat dimaafi dan halalkan segalanya :) Semoga bulan Ramadhan ni membawa keberkatan pada kita semua dan semoga diberikan kemudahan dalam menjalani ibadah puasa, Amin. :)

Latest news!
>> de`HearT Online Kitchen kini dimiliki sepenuhnya oleh Deheart Idealisme Enterprise (001889159-K)

>> Pickup from Cyberjaya dihentikan. Sebab saya dah tak bekerja di sana lagi :)

>> Pickup from Puchong Jaya hanya pada Isnin - Jumaat, selepas 12pm sahaja.

>> Orders untuk cupcakes & cakes berjalan seperti biasa pada bulan ramadhan.

>> Tiada delivery sepanjang bulan puasa. Hanya self pickup sahaja.

>> Aktiviti kelas deko kek boleh dijalankan pada bulan Ramadhan pada bila-bila masa dengan syarat anda dapatkan 5 orang peserta. Boleh email saya untuk details.

>> Raya specials ie. Raya Cupcakes, cakes, cookies, kurma coklat akan dipromosikan tak lama lagi. Tunggu :)


Pada yang berminat untuk menjadi agent Cookies & Kurma coklat, boleh email pada saya :) Komisyen menarik!!! :)

Okai ni gambar-gambar dari bulan June duluuuu... huhuhuh.. lama kan? Sorry yer. InsyaAllah lepas ni saya akan update regularly :)

Code: Cake2644


Code: Hantaran9657


Code: Hantaran1669


Code: Cake1689


Code: CC1677


Code: FCC7718


Code: Ibah_wedding_cupcakes


Code: Ibah_hantaran_cake


Code: Ibah_hantaran_cupcake


Code: Ibah_wedding_cake_II



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
QUICK LINKS:
More Cakes & Cupcakes Gallery
Cupcakes flavours and pricing
How to place orders

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006