Tuesday, December 09, 2008

My 1st 2D cake decorations

I've made this cake on Nov 13th for my officemate birthday, Sher. As usual, bende-bende yang too creative macam ni, my hubby will involved too :D 90% of it my hubby yang bikin, and the rest (most of it yang simple-simple) i buat la :D This is marble choc cheese cake with choc ganache. The girl, flowers & cat made from fondant. Sherliza suka pink.. suka cat... and of course chocolate :D

Honestly, me & my hubby had a really good time masa buat this project. Alhamdullilah, sher suka sangat sampai dia minta saya tanggalkan the fondant decorations dan letak atas tisu untuk dia simpan.. hhihihi.. ada lagi ke sher awak simpan? :D

Selepas dari project ni, ada a few lagi 2D project yang saya buat. But, belum berkesempatan nak post sini. Tunggu yerrr...

Project X'mas pun tak jalan-jalan lagi ni... huhuhu.. Pada yang dah email bertanya promosi & deco for X'mas sabar yer.. I try to make it this weekend. Banyak order untuk pertunangan & perkahwinan maka banyak la masa diperlukan untuk wat sketch dan preparations lain. But, i will try my very best to put up the promotion soon... very soon.....




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
QUICK LINKS:
More Cakes & Cupcakes Gallery
Cupcakes flavours and pricing
How to place orders

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006