Friday, November 14, 2008

Bercuti Panjang

Assalammualaikum dan salam sejahtera everyone,

Sejak hari jumaat minggu lepas, saya sangat penat. Masa saya sangat padat dengan baking dan personal life. Tidur saya cuma 3-5 jam sahaja sehari. Terpaksa telan vitamin dan minum kopi (walaupun sangat tak suka kopi) untuk beri kesegaran badan dan otak ni.

Hari selasa baru ni hari yang sangat hectic. Kul 6.30 pagi dah bangun dan pegi keje. Balik dari keje jam 5.45pm sampai rumah terus mandi dan terus drive ke slim river amik makcik yang nak ke mekah hari ni (dah antar ke kelana jaya tadi). Sampai sana jam 7.45 dan bertolak semula ke KL jam 8.45 malam. Sampai je kat umah jam 10.30mlm (berhenti kat R&R untuk dinner), saya terus baking sampai jam 2am! Dan bangun lagi untuk ke kerja jam 6.30am.

Camtu lah lebih kurang rutin hidup saya.... Oleh kerana itu, saya ambil keputusan untuk bercuti panjang dari 19 Nov - 28 Nov. Pada yang dah confirmed order, jangan risau. Order anda pasti saya akan buat :) InsyaAllah

Okai.. nak update gambar yang berlambak2. Kepada semua kawan-kawan, customers dan sesiapa sahaja... terima kasih atas sokongan dan feedback!

Ops! Masih ada lagi Anniversary surprise... selalu-selalu lah menjenguk sini yer... Till then, Saya Sayang Kamu Semua :D


IMG_8409, originally uploaded by deheart.



IMG_8426, originally uploaded by deheart.



IMG_8641, originally uploaded by deheart.



IMG_8592, originally uploaded by deheart.



IMG_8558, originally uploaded by deheart.



IMG_8627, originally uploaded by deheart.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
QUICK LINKS:
More Cupcakes Gallery
Cupcakes flavours and pricing
How to place orders

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006