Thursday, November 20, 2008

Anniversary Part III: In Sadness Mood

Penat dari minggu yang lepas-lepas lom terasa lega lagi. Tambah pula dengan pelbagai hal yang membuatkan hati ni sedih dan kecewa.. satu lagi ujian dari Allah s.w.t agar umatnya lebih taat kepadaNya...

Salah satu perkara yang membuatkan saya sedih, camera kesayangan saya rosak :( mungkin sebab terkena percikkan air yang anak saya tumpahkan... dugaan... :( nak marah pun saya tak larat.. kecewa je terasa...

Jadi, untuk menghiburkan hati saya, 9pcs small vanilla choc chip cupcakes will be given away for FREE! Untuk orang pertama yang 'melaporkan' diri kat chatbox saya di sebelah ni, akan dapat free cupcakes ni :) Suka tak?

Caranya mudah. Just type kat chatbox "saya nak free cupcakes: nama / lokasi / contact no" dan saya akan contact anda :) TAPI dengan syarat, anda boleh datang dan pick up sendiri dari rumah saya di puchong. Kalau rasa-rasa tak boleh datang pick up atau antar wakil, kasi la peluang pada orang lain yer... :) Kalau anda nampak dah ade orang terawal post kat chatbox, takyah la yang lain pun post lagi yer... sebab ada satu kotak jer ni :)

Boleh pick up bila2 esok (21hb November). Maaf tak dapat nak letak gambar free cupcakes ni, sebab camera saya rosak.. (uwaaa...!)

Masih berlambak lagi backdated photos dlm koleksi saya... Yang ni kek untuk my eldest niece, Nurul Athirah, 7, yang birthday sebenarnya pada 8 Oct. Memandangkan masa tu macam-macam hal terjadi, tak dapat nak buat majlis untuk dia. So, pada 2 November lepas baru la dapat wat small majlis untuk dia. Happy birthday darling! Auntie Ja loves u so much!! (All my nieces and nephew called me Auntie Ja :D)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
QUICK LINKS:
More Cakes & Cupcakes Gallery
Cupcakes flavours and pricing
How to place orders

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006