Friday, July 11, 2008

Tempahan Ogos


FCC_2888, originally uploaded by deheart.

Hye semua!

Lately ni saya selalu terima email bertanyakan untuk tempahan bulan ogos. Mungkin ada yang tak perasan yang calendar kat atas ni boleh flip to august calendar, jadi saya letak dekat tepi cloumn bar ni bahagian Announcement, tapi masih ada yang tak perasan. Jadi harap entry ni, you all perasan yer :P

Tempahan untuk tarikh di bawah dah penuh sendat dan maaf tak dapat nak selit² lagi dah.

1 - 3 Ogos
8 - 9 Ogos
14 - 15 Ogos
21 - 22 Ogos
29 Ogos


Ada jugak yang kata, "aik! 2 ari lepas tengok tarikh tu available, ni dah full?" jadi saya cadangkan, bila nak place order tu tengok skali lagi calendar saya yer..

FYI, pada yang belum tau, saya takde kedai, home based baker dan part time baker. Monday - friday siang saya kerja di Cyberjaya dan malam saya bake :) Jadi kemampuan untuk saya menerima tempahan adalah sangat terhad. Lagi bagus kalau tempah awal².

Okai, jom layan gambar cupcakes :P Nak tengok lain lagi, jom terus ke http://www.flickr.com/photos/deheart/

Jaga diri bebaik! :)

Luv,
eLLie & Arie



IMG_2866, originally uploaded by deheart.


IMG_2950, originally uploaded by deheart.


IMG_0204, originally uploaded by deheart.


FC_0921, originally uploaded by deheart.


FC_0006, originally uploaded by deheart.

Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006