Thursday, July 03, 2008

Football Cupcakes Theme

Assalammualaikum....

Lately ni banyak sangat kerja kat office dan balik umah mengerjakan order cupcakes (alhamdullilah). Jadi tak sempat nak update blog pun. Saya cuba untuk update Flickr (sebab ada yg complaint tak update-update gambar cupcakes yg the all order). Actualy memang banyak koleksi gambar-gambar cupcakes & cakes yang tengah tunggu giliran untuk di upload. Okai.. saya cuba untuk update selalu yerr...

Wat masa ni saya takde promotion apa-apa online. Tapi bila ada fast sale tu, saya akan terus sms pada customer yang penah order. Jadi kalau sesapa nak beli cupcakes fast sale, boleh join untuk dapatkan info dengan sms pada saya. Jangan lupe, kasitau nama skali, senang saya update kat phone book. Untuk makluman, fast sale tu saya buat bila ada lebihan dari order (kadang-kadang saje bake lebih pun) dan saya akan jual dlm kuantiti yg minimum dan harga lebih murah. Cuma takleh nak request design dan hanya self pick up di umah (puchong jaya) atau di office saya (Cyberjaya).

Okai.. ni saya uploadkan gambar-gambar cupcakes bertemakan football (masa musim bola aritu laa!). 80% hasil decoration oleh suami saya (juga partner bisnes saya yang baru.. hihih).. Nak tengok gambar cupcakes yang lain, terus proceed to Flickr

Till then.. take care everybody :)

*muahs*



Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006