Tuesday, October 23, 2007

Terima Kasih!

Assalammualaikum..
Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Alhamdullilah! Raya kali ni walaupun dengan sangat sederhana persiapan yang saya buat, tapi kemeriahannya sama seperi tahun-tahun sebelumnya. Tahun ni jugak merupakan tahun pertama saya membuat dan menjual biskut-biskut raya. Alhamdullilah sambutan dan feedback menggalakkan. Sampai sekarang ni masih ada yang nak order biskut raya (terutama choc marble & start cornflake). Rezeki anak nak masuk sekolah :D

Terima kasih yang tak terhingga kepada semua pelanggan² yang telah memberi sepenuh kepercayaan pada saya. Terlalu banyak order biskut dan kek raya saya terima. Tak menang tangan siap import lagi 'tangan-tangan' lain.. eheheheh... Pada yang saya tak dapat nak tunaikan tempahan, Ampun maaf dipinta. Almaklum, masa dan kudrat saya sangat terhad. Itu pun saya dah sedaya upaya cuba buat sampai kerja more than 16 hours per day nak siapkan tempahan² tu.

Ni ada beberapa pengumuman. Tempahan untuk 23-29hb Oktober dah penuh. Pada sesiapa yang berminat nak order untuk tarikh selepas tu, buat la awal² ya... :D

***PROMOSI: SIAPA CEPAT DIA DAPAT ***

Available Date: 25/10/2007
Product: Chocolate buttercake
Weight: 1Kg
Shape: Square
Frosting: Chocolate Ganache & hiasan buttercream & sprinkle
Available Quantity: 1 biji
Normal Price: RM42
Promotion Price: RM30

*Updated Note: SOLD OUT

Available Date: 30/10/2007
Product: Orange Oreo Crunch Buttercake
Weight: 1Kg
Shape: Square
Frosting: Chocolate Ganache & hiasan buttercream & sprinkle
Available Quantity: 2 biji
Normal Price: RM42
Promotion Price: RM30
*Updated Note: SOLD OUT


Untuk kek diatas, kepada sesiapa yang berminat, sila booking segara dengan email kepada saya deheart@gmail.com . SAPA CEPAT DIA DAPAT.

***NEW DELIVERY RATE ***

New delivery rate berikut akan bermula dari 1 November 2007:

1. Puchong/Jalan Klang Lama - RM10
2. Subang Jaya/Sunway - RM15
3. KL Center/Petaling Jaya/Damansara/ Bangi/Kajang/Seri Kembangan/Putrajaya/Cyberjaya/ Shah Alam - RM20

For other areas, please email me to enquire at deheart@gmail.com

***TO PLACE ORDER***

To place your order, please provide me the details as follow:

Name:
Contact No:
Address ( if need to deliver):
Date to deliver / pickup:
Your order:
Brief description of your order:

Thank you and Take Care!

Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006