Friday, October 05, 2007

Lagi update promosi raya

Untuk makluman semua, cupcakes & cakes order untuk 11hb & 12hb Oktober dah ditutup. Saya akan mula bercuti dari 13hb - 16hb. Order disambung semua pada 17th. Jadi untuk tempahan raya, buat awal-awal nya. Saya ni nanti tergagap bila nak tolak order... uhuhuhu!

Terima kasih semua yang order & beri support.

DODOL MELAKA



Okai.. yang ni saya tolong kawan promotekan. Dodol original dari Melaka. Saya dah rasa. Memang enak & lembut (kalo tak sedap tak tolong jualkan pun.. ehehehhe). Ada 2 flavour: Asli dan durian. Siap dibalut seperti piramid. Senang nak jamu tetamu. Sesiapa nak order.. boleh email kat saya di deheart@gmail.com Kalo nak masa bulan raya pun boleh jugak lagi. Kalo nak wat gift untuk wedding pun boleh.

Harga:
1/2 Kg - RM13 (lebih kurang 30 biji)
1Kg - RM25 (lebih kurang 60 biji)


Sesiapa yang berminat nak order, let me know nak berapa kilo dan nak flavour yg mana ok.

Isk.. tak sabar nak raya ni.. tapi baju raya pun tak beli lagi.. adih!



Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006