Wednesday, May 19, 2010

Photos dari 1 May (part 1)

Assalammualaikum & Good Day everyone,

Ni gambar-gambar order pada 1 May. Ramai betul orang buat birthday dan juga perkahwinan. Hari yang sama juga adalah birthday abang saya, satu-satunye abang saya :) Sempat juga la saya buat kek untuk dia. Frankly, seumur hidup ni kali pertama saya wat kek untuk dia. Sejak arwah mak takde, abang saya jadi ketua "keluarga". Satu yang saya bangga dengan abang saya, walaupun masa kecik kitorang tak penah rapat (gado jek selalu), tapi skrang abang saya lebih ambil berat tentang adik-adik dia. Saya sendiri skrang lebih terbuka dengan dia. Ada masalah rujuk kat dia. Ada good things happen, saya share dengan dia. "Abang, orang doakan ko selalu sihat supaya ko bleh jaga keluarga ko dan kitorang ni. Dan semoga ko sekeluarga sentiasa happy dan dimurahkan rezeki, LOVE U SO MUCH!!!" ~tergenang plak air mata.. huhuhuhu~


Okai.. enjoy the picas.. Opss! Pada yang tak tau lagi, saya ada satu lagi blog, jom ke http://bake-and-deco.blogspot.com/

Code: Cake Liverpool
(Ni la kek for my brother)
Cake Liverpool

Code:Cake Upin Ipin 9"x18"
Cake Upin Ipin 9"x18"

Code: FCC0233
FCC0233

Code: Cake Princess Dania
Cake Princess Dania

Code: Cake Chelsea Irfan
Cake Chelsea Irfan




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To view more photos, please click to:
de`HearT Photo Gallery
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006