Monday, April 20, 2009

Demam Lagi

Demam masih tak kebah. Rasa badan ni minta diurut-urut jer. Dah 2 ari saya ter over dose tido :) sekarang terasa nak minum air kelapa muda. Sape la yang nak tolong belikan...

Walaupun kepala ni ada nyut-nyut, tapi masih ligat pikir design untuk mother's day. Dah beberapa orang booking the date dan ada beberapa yang baru merisik. Rasa-rasanya belum lagi advertise dah nak kene close order ni :P

Best kan dapat kasi hadiah pada ibu tersayang? Saya pun rindu! Dulu setiap tahun pasti saya bawa ibu saya pergi makan. Ibu saya suka cuba makan di restoren yang dia jumpa dalam surat khabar.. suka sangat cuba... :) Sekarang ni saya rasa happy bila dapat buat ibu customer saya happy.. Saya cuba cari idea untuk hari ibu ni ok... :)

Okai ni gambar-gambar dari tempahan customer bulan March. Terima Kasih! Arigato! :)

Code: Cake_upin ipin 01


Code: IMG_3477


Code: Hantaran_0466


Code: IMG_4418


Code: Cake_1337


Code: Hantaran_0444


Code: IMG_1372


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
QUICK LINKS:
More Cakes & Cupcakes Gallery
Cupcakes flavours and pricing
How to place orders

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006