Thursday, January 01, 2009

SELAMAT TAHUN BARU 2009!

Terlalu lama tak update blog ni. Keje kat ofis semakin 'mendesak & menyesak'. I'm very sorry pada yang email tapi tak berbalas. Baru je kejap ni i dah clean kan semua email dan dah reply semua. Alhamdullilah.. :) kalau masih ada sesiapa yang tak dapat my reply, please email me back yer.... Kot termasuk kat SPAM. Tak perasan dan saya dah delete all my Spam mail!

Tup tup je dah tahun baru :) sejak november hingga ujung december 2008 saya sibuk dengan tempahan untuk majlis pertunangan dan perkahwinan (selain dari tempahan hari jadi dan tempahan biasa). Dateline keje kat ofis pun dah hampir sampai ke penghujungnya, maka saya akan update dan ubah suai blog ni. Soon.. very soon... dan gambar-gambar cakes & cupcakes dari tempahan sejak November hingga ke harini, juga akan saya update juga. Tunggu yerr.. :)

Sehingga 9 January saya tidak akan menerima apa-apa tempahan. Berehat untuk susun balik semua jadual, ubahsuai blog dan pelbagai lagi perkara perlu saya selesaikan.

Juga bermula dari January 2009, saya tidak akan menerima tempahan untuk hari jumaat, sebab saya akan mula 'bersekolah' :). Kalau ada sesiapa nak order untuk digunakan pada hari jumaat, boleh tempah pada hari khamis. Cupcakes & cakes saya tak guna bahan pengawet, tapi InsyaAllah tahan untuk 3-4 hari pada suhu bilik.

Bersempena dengan tahun baru, saya nak share satu kata-kata indah yang saya terima dari one of my good friend, sarah. To all my beloved family members, thanks for the support.. thanks for taking care of me.... thanks for believe in me... and most of all... thanks for the LOVE!! To all my friends & customers, thanks for the support.. i really mean it... Thanks! LOVE U ALL.. May 2009 will bring more happiness :)

There will come a point in your life when you’d realise:
Who really matters,

Who never did,
Who won’t matter anymore,
And who always will
So, don’t worry about people from your past
There’s a reason why they didn't make it to your future
Treasure and love those before you
Seize every moment where you can be happy
And make others feel the same
That’s what truly counts...

THANK YOU 2008, and..
HAPPY NEW YEAR 2009!!!







ps: ketenangan yang diidamkan, akhirnya muncul tiba... syukur ke hadrat ILAHI...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
QUICK LINKS:
More Cakes & Cupcakes Gallery
Cupcakes flavours and pricing
How to place orders

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006