Sunday, November 23, 2008

In sadness mood lagi

Pada 21/06/2008 lebih kurang jam 11.30malam saya dikejutkan dari sms adik ipar saya, mak mentua saya pengsan di rumah dan dikejarkan di hospital akibat darah tinggi. Saya bergegas pulang ke JB. Macam-macam dalam pikiran saya. Risaukan keadaan mak mentua. Tak henti-henti saya berdoa pada Allah s.w.t. Risaukan juga 3 hantaran yg perlu saya siapkan esok nyer... Jam 1 pagi baru saya dapat pengganti untuk bantu saya dalam hal semua ni. Terima kasih tak terhingga pada kawan bakers saya fazla & kak aja dari Onepiece Bakery yang all the way dari seremban datang gantikan saya. Pada customer-customer saya, maaf sangat-sangat dan terima kasih tak terhingga sebab memahami keadaan pada masa tu. Saya tak berkesempatan untuk ambil gambar masa wedding setup tu. Harapan saya agar customer saya akan beri sekeping dua utk saya, Ok Ramlah? To Ramlah & Zaki.. selamat pengantin baru dan semoga sejahtera hingga akhir hayat. Amin!

Lagi backdated photos:-








ps: rindu arwah mak sangat-sangat. semakin susah terasa hidup tanpa mak Ya ALLAH! berikan aku kekuatan... :(

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
QUICK LINKS:
More Cakes & Cupcakes Gallery
Cupcakes flavours and pricing
How to place orders

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006