Sunday, November 09, 2008

Backdated Photos

Assalammualaikum & Salam Sejahtera semua,

Bila di belek-belek folder gambar2 projects cupcakes & cakes dalam laptop ni, banyak betul gambar yang belum di update sama ada dalam blog ni mau pun dlm flickr saya. Ada jugak customer yang order bulan September lepas email pada saya "kak, bila nak letak gambar cupcakes saya kat flickr? Saya nak tengok lagi. Hari tu tak sempat nak amik gambar.. dah abis cupcakes di ngap oleh member-member. Upload cepat2 ye kak.. plss...!"

Jadi ni saya upload kan dulu beberapa gambar bulan september hingga awal october. Banyak design yang berulang, jadi saya tak upload yang sama la yer.. Nanti akan saya upload lagi.. sabar yer.. :D Masa tak mengizinkan saya untuk meriba laptop ni setiap hari. Tuntutan di dapur baking saya telah memakan lebih banyak masa saya. Alhamdullilah...

Lagi 2 minggu, de`HearT Cupcakes akan menyambut ulang tahun ke-2 tahun (kejap nye masa berlalu...) Dan ada sesuatu yang istimewa untuk customers yang sentiasa memberi sokongan pada saya dan juga pada customer baru.. (juga kepada sesiapa yang sama-sama ingin menyambut sambutan ni :D)

Tunggu.. hanya beberapa hari lagi saya akan umumkan.. InsyaAllah..


IMG_7696, originally uploaded by deheart.


IMG_7789, originally uploaded by deheart.


Love_2009, originally uploaded by deheart.


IMG_8200, originally uploaded by deheart.


IMG_8390, originally uploaded by deheart.


IMG_8304, originally uploaded by deheart.


IMG_8278, originally uploaded by deheart.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
QUICK LINKS:
More Cupcakes Gallery
Cupcakes flavours and pricing
How to place orders

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Visitors No

 

de`HearT Online Kitchen | © Version 2009. de`HearT Online Kitchen has established since 2006